De beessies worden bedankt.



Het WK is voorbij, de oranjemannen zijn weer thuis, de cup in Spanje en de Bavariababes zijn ook niet meer in de cel en Jack van G. is back in Amsterdam. Dus we gaan over tot de orde van de dag. De beessies hebben hun aanmoedigwerk gedaan en gaan de afvalbak in. Of krijgen ze een tweede leven, zoals de Albert Heyn wil. Ik trof er vandaag een aan op een parkeerplaats langs de A28. Het beessie was met liefde geplaatst op een picknicktafel. OF beter, ten vondeling gelegd, langs de levensader van het Noorden. Terwijl de vrachtwagens en de leasebakken hun route vervolgden op de snelweg, stond ik stil bij het lot van de supportersknuffel. Even was ik ontroerd.








Toen ik terugliep zag ik een collega-beessie op de grond. Platgereden lag ie op het asfalt. De eigenaar had hem bruut uit zijn auto en leven gegooid.



Het WK is voorbij, de beessies worden bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie op het bericht achter.