Jongensdroom

Ik heb de cassettebandjes nog niet gevonden, ook nog niet gezocht. Een dezer dagen zal ik het doen. Ergens ben ik een beetje bang voor mijn piepstemmetje waarmee ik plaatjes aan- en afkondigde. Maar voor jongensdromen hoef je je toch niet te schamen?

Dus onthul ik nog meer. Ik maakte elke week een top tien. Keurig genoteerd in een multomapje, met gekleurd papier. Ik heb dat een paar jaar vol gehouden. Of ik die lijstjes nog ergens heb weet ik niet, maar ik denk dat ze bij die cassettes liggen. Vaak volgde mijn lijstjes de top 40. Af en toe was ik dwars. Zo gaf ik John Cougar Mellencamp (Jack and Dian) hoge noteringen. Ook Dexy Midnight’s Runners (Eileen) eindigde hoog, ondanks die maffe tuinbroeken. Of ik ook opnames maakte rondom mijn top tien weet ik niet meer.

Ik ga zoeken, binnenkort meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie op het bericht achter.