Donar als voorspel op Vier Mijl

Ter voorbereiding op de Vier Mijl ontspannen avondje genoten. Donar speelt weer. Een geheel nieuw team, nieuwe coaches, maar de hal is hetzelfde en de vaste mensen zaten weer om me heen. Spannende wedstrijd gezien. Ouderwets mee geschreeuwd en geklapt. De voorsprong slonk in het laatste kwart. Gelijke stand tot de laatste secondes. Vrije worp gaf de minimale voorsprong. Met nog 0.1 seconde vrij worp voor tegenstander. Gejuich na bevrijdende zoemer. We zitten er meteen weer in. Nu nog de namen leren van de spelers, ik ben al aardig op weg. Hopelijk heb ik morgen mijn stem weer terug voor de Vier Mijl. Om kwart over twee start ik en hoop voor drie uur op de Vismarkt te zijn. Ach ja, het is een cliché maar er gaat dit weekend echt niets boven Groningen, de pronkjewail in golden raand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie op het bericht achter.