Bier , borsten en borrelnootjes

Het is zaterdagmiddag, de zon schijnt en het is borreltijd. Met Mijn Lief op de veranda zit ik wat te lezen in de krant. De verslagen over de verkiezingsdebatten neem ik met een half oog door. Het sportkatern gaat over paralympics en doping,  goed voor een kwart oog. Gelukkig drinken we wat koels en zijn er kaas en nootjes om te knabbelen. Een rustige nazomerse namiddag.
We ziiten voor het huis en krijgen de gesprekjes van voorbijgangers mee. Een moeder legt geduldig iit, zij het op luide toon dat haar dochtertjes lief moeten zijn voor elkaar, anders komen er geen pannenkoeken. Een buurman loopt met zijn driejarige dochter langs en zingt vrolijk over eendjes in het water. Twee prepubertjes komen aanskaten, eentje trekt een rolkoffer achter zich aan, ze gaat logeren bij haar blonde vriendin.
Ik schenk Mijn Lief nog een rose in, ze vindt het goed. Langzaam begint de zon te zakken, eenmooie middag zit er bijna op. Ik zak tevreden achteruit in mijn stoel. En ja ik weet ook nietw watdie borsten iit de titel er toe doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie op het bericht achter.