Hart van Hoogkerk: open dag 10 november www.hartvanhoogkerk.nl

De laatste weken kom ik regelmatig in de kerk. In Hoogkerk is de Theresiakapel sinds kort de plek waar de Westerkrant gemaakt wordt. Voor deze Westerkrant schrijf ik een column, de Stadsrafels. Ook maak ik wel eens een artikel of doe ik soms een interview voor de krant. In oktober heb ik geschreven over de architect Van Elmpt, die de kapel heeft ontworpen en over de heilige Theresia.

In de kapel gaat iets moois gebeuren. Er komt een Hart van Hoogkerk. De bedoeling is dat er elk weekend iets cultureels gaat plaats vinden. Een mooie muziekuitvoering, een film, een theatervoorstelling, cabaret, theatersport, of misschien lezingen of debatten. Wat er precies gaat gebeuren is nog de nader te bepalen.

Om dit te organiseren zijn mensen nodig, dus als je zin hebt om af en toe iets cultureels te organiseren, laat het weten. Of als je met je orkestleden, koorzangers, of wat voor culturele activiteit dan ook een podium zoekt, meld je dan ook.

Op 10 november is er een opendag, iedereen is welkom om de kerk aan de Zuiderweg te komen bekijken. Om 11 uur gaan de deuren open en presenteert het Hart van Hoogkerk de plannen.

kijk ook eens op www.theresiakapel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie op het bericht achter.