Ik ga Mijn Lief verrassen, we zijn jarig

Nat en fris
Het is lekker nat en fris buiten. Niks niet sneeuw en witte kerst. Jaren geleden, op de kop af 21 jaar was het ook zo'n weertje. Al was er toen ook een ondoorzichtig mistgordijntje bij. Ik weet het nog goed, want toen kuste ik mijn lief voor het eerst. Na een boswandeling, ergens in Drenthe, misschien wel bij een hunebed of bij een dwaallichtje in het moeras, kusten we elkaar. En dat doen we nog steeds.

Memory Lane
Vandaar dat ik haar vandaag mee neem op een trip langs memory lane. We beginnen op het plein waar we elkaar ontmoetten en beter leerden kennen. Via een niet nader bekend route gaan we op zoek naar de zoenplek om een zoenoffer te brengen aan de liefde. De plek moet vastgelegd worden. Na deze love-proost duiken we een herberg in en eten ons ongans. En we drinken op de liefde. 

SMS
Meedoen? Dat kan niet, alleen per sms, als je het nummer hebt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie op het bericht achter.