Plaatselijk glad 2

Mijn linkerschouder deed pijn. Pijnscheuten bij het bewegen van mijn arm. Ik lag in bed en kon met een hand op mijn telefoon googlen wat het kon zijn. Of een schouder uit de kom, wat ik niet graag wilde gezien de pijnlijke terugzetting ervan.
Of het was een breuk van of scheur in het sleutelbeen. Als je valt met je fiets dan maar een sleutelbeen, wel zo echt. Ik besloot me aan te kleden en naar de dokter te gaan. Helaas, de pijn belemmerde me om mijn sokken aan te krijgen en ook mijn shirt kreeg ik maar half aan. Wie is online op What's App? En wie is een beetje medisch geschoold? Ik tikte een onschuldige vraag, (ben je vrij vandaag? Kun je me helpen?) en kreeg al snel antwoord.
Een rondreis langs artsen, secretaresses en wachtruimtes begon. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie op het bericht achter.