Plaatselijk glad 4

In het ziekenhuis stellen de dames achter de monitoren maar een vraag: mag ik u ponskaartje. Geen interesse in je kwaal, alleen de ziekenhuis- id. Een dame, ik moest er langs vier,
keek niet eens op van haar scherm. Ze begon te tikken en te turen op haar scherm als een bezetene. Pas nadat ik vroeg wat ze nou toch al die tijd deed op het scherm, gaf ze antwoord. Is het nou zo ingewikkeld om even te melden wat je doet? Geen wonder dat sommigen patiĆ«nten agressief worden aan de balie. Een andere receptie- dame had meer aandacht voor haar receptenmagazine naast haar beeldscherm dan voor mij. Ik heb haar nog bedankt en smakelijk eten gewenst. Een laatste dame zei helemaal niets, wees alleen naar de schuiflade waar ik kennelijk mijn pasje op moest leggen en keek ondertussen langs me heen de leegte in. Nee, hartverwarmend die gezichten van het ziekenhuis. Gelukkig zijn de wanden vrolijk in felle kleuren geschilderd zodat er genoeg vrolijkheid is te vinden binnen de gezondheidsfabriek. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie op het bericht achter.