Plaatselijk glad 5

De dames aan de balies wist ik te overwinnen. Ook op de röntgenafdeling kon ik niet echt contact leggen met de x-ray lady. 'Bosch', riep ze heel luid en
ze dirigeerde mij naar het kleedhok, van een vierkante meter. Bovenlijf ontkleden, en dan door lopen, kreeg ik mee als opdracht. Ik haastte me het hok in, om mijn shirt en hemd uit te trekken. Waarbij vriendin C. mij professioneel hulp bood. De foto werd snel gemaakt een soort snapshot. 'Rechtop staan, graag', bitste de stralingsverpleegkundige.  Van achter haar beeldscherm riep ze me toe dat het scheurtje in het sleutelbeen was en dat dit wel zes weken kon duren. Maar dat zou de dokter op de volgende afdeling moeten bevestigen. Op naar de spoedeisendUe hulp, natuurlijk eerst weer aankleden omdat je niet gaat rond lopen in je blote body, al is mijn bovenlijf best de moeite waard, en op naar de volgende wachtkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie op het bericht achter.